ondragstart="return false" onselectstart="return false"

Friday, July 11, 2014

ဗုိလ္ခ်ဴပ္ႀကီး ေစာတာမလာေဘာ စ်ာပန အခမ္းအနား (ရုပ္သံ)

"က်ေနာ္သူ ့ရဲ့သေဘာထားကုိသိတယ္ က်ေနာ္သူ ့ရဲ့စိုးရိမ္မွဳေတြကုိသိတယ္ သုိ ့ျဖစ္ပါ၍ သူ ့သေဘာထားႏွင့္သူ ့စုိးရိမ္မွဳေတြရဲ့အဓိပါယ္ဖြင့္ဆုိခ်က္ေတြကုိ က်ေနာ္ေကာင္းေကာင္းသေဘာေပါက္နားလည္တယ္။ သူ ့စုိးရိမ္မွဳေတြကုိ က်ေနာ္ေပ်ာက္ကြယ္သြားေအာင္ လုပ္မွာမဟုတ္ဘူး။ က်ေနာ္ကုိယ္စြမ္းရွိသေလာက္က်ေနာ္ အေကာင္အထည္ေဖၚမယ္လုိ့ သံဓိဌာန္ခ်ထားပါတယ္။ သည့္ျပင္ ဗိုလ္ခ်ဴပ္တာမလာေဘာႏွင့္အတူ အသက္ေပးလွဴျပီးသြားတဲ့ တာ၀န္ေက်ျပီးသြားတဲ့ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးမ်ား အာဇာနည္ရဲေဘာ္မ်ားရဲ့ ေမ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကုိ အေကာင္အထည္ေဖၚဖုိ ့က်ေနာ့္မွာတာ၀န္ရွိတယ္ က်ေနာ္ကုိယ္စြမ္းဥဏ္စြမ္းရွိသေလာက္က်ေနာ္ ဆက္လက္တာ၀န္ေတြကုိထမ္းေဆာင္ျပီး အေကာင္အထည္ေဖၚမယ္လုိ ့ သူတုိ ့ကုိက်ေနာ္ရင္ထဲမွာကတိေတြေပးပါတယ္။ သြားေလသူ အာဇာနည္ေတြရဲ့၀ိညဥ္ေတြေရွ့မွာ က်ေနာ္ကတိေပးပါတယ္ သူတုိ ့ကုိက်ေနာ္သက္ဆုံးထိတုိင္သစၥာေစာင့္သိပါမယ္။

KNLA ဒုတိယစစ္ဦးစီးခ်ဴပ္ ေစာေဘာေက်ာ္ဟဲ





Type the rest of your post here.

No comments:

Post a Comment